تو را به جای همه کسانی که شناخته‌ام،
دوست می‌دارم...
تو را به جای همه‌ی روزگارانی که نمی‌زيسته‌ام،
دوست می‌دارم...

برای خاطر عطر نان گرم
و برفی که آب می شود
و برای نخستين گناه...

تو را به خاطر دوست داشتن،
دوست می‌دارم...
تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی‌دارم،
دوست می‌دارم ...

و یاد این اهنگ...